Hundfotografering

Idag tog vi med oss hundarna och skulle studiofotografera dem. Dottern och mannen riggade upp studion och jag och andra dottern gick en sväng med hundarna. Sedan var det dags att ta några provkort och sedan startade fotograferingen. Det gick jättebra och för det mesta gjorde hundarna som vi hade tänkt men det blev väl en sådär 100 kort tagna för att få fram några fina. Tur att jag har så bra fotografer i familjen som vet hur de ska ställa in allt som kan tänkas. När vi kom hem så tror jag att hundarna sov i timmar. De var helt slut även jag vilade en stund. 
 
Min syster med barn tittade förbi en sväng och hälsade på Harri. 
 
Här är några av alla bilder som togs. Tack Jossan för ditt otroliga jobb. 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0