Älskar söndagar

På något vis så tycker jag om söndagar. Det är en dag som vi oftast inte har något planerat. Idag tog mannen med sig sonen och ska se om de kan fixa till en cykel som sonen har köpt. Själv gör jag det som jag tycker bäst om. Fixar och trixar i köket. 
Det bakas limpor och hålkakor. Jag tog vara på ett torrt bröd som vi glömt lägga i en plastpåse ( köpte en långfranska och den låg i en papperspåse så den torkade ganska snabbt). Det blev ströbröd av denna torra sak. 
 
Jag fixade till alfaalfa frön på groddning i fredags så nu är dessa snart klara. 
 
Sedan blir det en del vintersport på tv och några promenader med Valle. Jodå denna söndag kommer att gå den med. Idag blir det en underbar bild på en blombukett. Dottern ska ha en fotoutställning och behöver lite rosblad så då passar jag på att köpa mig en snygg bukett och kan få njuta lite jag med. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0