Dagen idag!

Idag har varit en sådan bra dag som man bara tycker om. Jag har hunnit med det jag tänkte på jobbet. Fick vara kvar en liten stund då tyvärr en kollega blev sjuk, men har man jourschema så har man. Nästa gång kanske det är jag som blir sjuk. 
 
Tyvärr fick jag också ett tråkigt sms på dagen då dottern hade fått feber, det är nu det är tråkigt att jag inte kan vabba för henne för att hon är så gamal. Men även om hon mycket väl klarar sig själv så känns det bättre i ett mammahjärta att finnas till för henne och kunna servera henne det hon behöver under dagen. Det kan ju vara allt från vatten, mat och febernedsättande eller bara en hand. 

I kväll när jag kom hem från jobbet så blev det middag en typisk vardagsmiddag som bestod av mackaroner och stekt falukorv. Men med lite tända ljus så kan även den middagen bli mysig. Ha nu en underbar kväll på er alla. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0