Drar igång bloggen igen!

Jag gör väl ett nytt försök att ta tag i bloggen. Det var ju jättelänge sedan jag uppdaterade. Vad har hänt sedan sist?
Jo jag har gått färdigt skolan (sommaren 2014) och kan nu titulera mig som förskollärare. Jag jobbar kvar på den förskola som jag tidigare har gjort. Jag trivs så himla bra och har så underbara kollegor och barn. Hösten har gått otroligt fort och jag växer in i rollen som förskollärare.
Hemma har det också hänt en massa Vi har blivit hundägare till en liten chihuahua som heter Valle eller enligt stamtavlan heter han Sejamore Hampus men det är bara på utställningar som han heter det. Annars går han under Valle eller Valentino. Vi försöker att träna lite inför utställning och ska se om vi hinner med ett par i vår och sommar. Det är en helt ny värd för mig men så kul och lärorikt.
Min äldsta dotter har flyttat hemifrån. Men som tur är inte så långt bort. Vi lämnar Valle där varje dag så han inte behöver vara ensam så länge när vi jobbar. När hon flyttade så fixade vi i ordning ett bibliotek hemma. Det är något som jag alltid har velat ha. Tycker att böcker är något av det finaste man kan ha. Nu ska jag bara bli bättre på att läsa dem också.
Jaha det får vara allt för denna gång.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0