Tacksamhetens dag

Vissa dagar är jag bara så tacksam och i dag var en sådan dag. Det startade redan i mose med att när jag kom in från morgonpromenaden med Valle så var frukosten serverad och på bordet lyste två ljus. En bra och mysig frukost som gör att dagen börjar bra. Vi lämnar Valle hos Sandra och jag lämnar mannen vid hans jobb. Jag åker vidare till besikta för en ombesikning och bilen gick igenom och där fick jag ett bra tips från besiktningsmannen. Vidare till jobbet och där möts man av kramar och många glada hejande. Inte alla som har den förmånen på sina jobb men jag har det. En kanonbra dag där vi har haft många bra diskussioner och tankar och funderingar. Vidare ner till mannen igen och hämta honom och till affären för att handla lite mat. Idag behövde vi inte hämta Valle för han ska sova över hos Sandra. När vi sedan är på väg hem så smsar min underbara syster och säger att hon har några påsar med kläder som jag mer än gärna tar över. Jag har också hunnit med att prata med min far och det är också så mysigt. 
 
Detta har verkligen varit i tacksamhetens drag, Jag är så otroligt tacksam för alla vänliga människor runt omkring mig som bara förgyller min dag. Hopaps att jag kan ge något tillbaka av all vänlighet och glädje som alla ger mig. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0