Gnällspik idag.........

Gnäll 1: Usch hade verkligen ingen lust att åka hem idag. Skulle kunna vara kvar hur länge som helst och bara njuta av tystnaden, mörkret, ensamheten och så alla djur som finns inpå knuten. Idag såg vi en ny sort som inte vi tidigare har sett på landet. en fasanhona. Men de finns visst där med. 
 
Gnäll 2: Har en axel som inte riktigt vill vara med utan det smärtar och värker så fort jag lyfter upp den i vinkel. Och vet ni hur många gånger man gör det på en dag? Men som tur är så har jag en så underbar man som har smörjt in hela axeln så hoppas på att kunna få sova. 
 
Gnäll 3: Jag kan nog även ge bort en höft som också värker. 
 
Nej nu får det vara färdigt gnällt och nu ser jag fram emot en bra jobbvecka som avslutas i Malmö på en matematik och naturvetenskaps bienett som jag verkligen ser fram emot. Sov gott till er alla. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0